sobota, 1 lutego 2014

Rozdział V

"Taila, idziemy!" Krzyknął Harry.
"Idę!" Odpowiedziałam. Rozpuściłam włosy, ponieważ nie miałam czasu nawet ich ogarnąć.
Zarzuciłam plecak na ramiona i szybko zeszłam na dół. Pobiegłam do samochodu Harry'ego. Odetchnęłam z ulgą kiedy weszłam do środka.
"Masz wszystko, czego potrzebujesz?" Zapytał. Skinęłam głową w odpowiedzi. Wyjrzałam przez okno, widząc wóz Niall'a. Gdy jechaliśmy Niall opuścił szybę po czym wyciągnął swój środkowy palec. Wzruszyłam ramionami nie płakałam z nadzieją, że Niall mnie widział. Harry uniósł swoje brwi i spojrzał ze złością na jego twarz. 
"Niall po prostu nie..." Zaczął kiedy wtrąciłam się w jego zdanie.
"Tak, Harry, to nie jest wielka sprawa.." 
"Taila. On nie traktuje Cię z szacunkiem." Powiedział surowo. Zauważył, że nie wiedziałam co odpowiedzieć. Aby uniknąć ciszy w samochodzie, załączyłam radio. Oparłam głowę na ręce, pochylając się przed oknem.
Westchnęłam ciężko idąc do swojej szafki. Wyjęłam rzeczy na pierwszą lekcję. Chyba Niall znalazł sobie inną dziewczynę, że nie rozmawiał ze mną dzisiaj...Jeszcze. Zamknęłam szafkę, a kiedy zadzwonił dzwonek udałam się na zajęcia.
~*~
Rozglądałam się po kawiarni, szukając miejsca by usiąść. Zmarszczyłam brwi, kiedy zauważyłam Niall'a siedzącego z Louis'em, Zayn'em i Erin. To było troszkę niepodobne do Niall'a, ale on często się zmieniał. Jednego dnia go znałam, a drugiego był już całkiem inny. Po chwili zobaczyłam Harry'ego siedzącego z Liam'em, dołączyłam do nich. 
"Cześć Liam, hej Harry." Uśmiechnęłam się po czym usiadłam. 
"Cześć Talka, jak się masz?" Liam zapytał uprzejmie. 
"Jest w porządku, a u Ciebie Liam?" 
"Dobrze, dzięki że pytasz." Uśmiechnęłam się do niego.
"Hej Tal, nie przeszkadza Ci dzisiaj Niall?" Harry zapytał ściszonym głosem. 
"Nie."
"Dobrze, po prostu daj mi znać, jeśli coś zrobi. Okej?" 
"Okej." Odpowiedziałam, kiwając głową.
"Przepraszam że pytam, ale są plotki o Tobie i o Niall'u prawda?" Liam zapytał szybko. Spojrzałam na niego i skinęłam głową. 
"Tak, ale nie wiem, co w niego dzisiaj wstąpiło..." Zamarłam. 
"Przeszkadza Ci to?" Zapytał. 
Wzruszyłam ramionami. "Tak i nie...Pomyślałem, że był naprawdę dla mnie, ale chyba nie. " Dlaczego czuję ból? To nie jest tak, że Niall i ja jesteśmy ''razem'' Coś takiego nie powinno mi przeszkadzać.
"Dlaczego nie pójdziesz z nim pogadać? Powiedz mu co czujesz, może zrozumie." Powiedział Liam.
"Może to zrobię..."Zamarłam. Harry delikatnie szturchnął mnie w żebra.
"Taila, pamięta że Niall nie jest bezpieczny. On tylko złamie Ci serce. Nie daj mu się nabrać, on nie jest dla Ciebie." Harry ostrzegł. Jego słowa powtórzyły się w mojej głowie. "Nie daj mu się nabrać". Jest już za późno. Przygryzłam wargę, wzruszając ramionami na Harry'ego.
"Przepraszam Haz."Zostawiłam tacę na stole z moim nietkniętym jedzeniem. Powoli podeszłam do stolika Niall'a. Uwięziłam go w ramionach. Odwrócił się. Oburzydzenie pojawiło się na jego twarzy, gdy mnie zobaczył. 
"Czego chcesz?" Warknął.
"Umm, nic." Odpowiedziałam. "Zastanawiałam się, dlaczego nie rozmawiałeś ze mną dzisiaj?"
"Oh, wiesz, Tal." Zadrwił. 
"Nie musisz się tak do mnie zwracać." Warknęłam. 
"Dobrze przepraszam, Taila...Oh, masz zamiar odebrać dzisiejszą karę?" Odparł.
Położyłam rękę na moim biodrze. "Co ja Ci zrobiłam, że otrzymam karę?
"Och, może to dlatego, że nie jeździsz ze mną do szkoły." Spojrzał na mnie. 
"Wszystko z tego powodu? Taka głupota Niall!"
"Dobrze, przepraszam." Zadrwił, przerzucając oczami. Jęknęłam i poszłam z powrotem do stolika.
"Więc...Jak poszło?" Zapytał Liam, patrząc w górę od swojego jedzenia.
"Nie dobrze, Niall jest dzisiaj dupkiem." Odpowiedziałam. 
"Przykro mi, ale wróci." Zapewnił. 
"Miejmy nadzieję." Powoli skinęłam głową.Westchnęłam po czym zwróciłam uwagę na moje jedzenie. Nie byłam głodna więc popchnęłam tace z daleka ode mnie.
 ~*~
Kiedy zadzwonił dzwonek, wstałam i położyłam swój plecak. Niall przeszedł obok mnie i uśmiechnął się diabelsko. On celowo potrącił moje ramię, kiedy przechodził. Poszłam do szafki, wkładając swoje rzeczy do niej z powrotem.Odwróciłam się i zobaczyłam Niall'a z Erin.Szczęka, samoistnie mi opadła. Niall cofnął się, a następnie podszedł do mnie. 
''Podobała ci się twoja kara?'' Powiedział z uśmieszkiem. Przewróciłam oczami i odeszłam. Dotarłam do samochodu Harry'ego sięgając klamki. Ktoś chwycił moje ramię, gwałtownie mnie odwracając. Stałam twarzą w twarz z Niall'em.
"Nie odpowiedziałaś na moje pytanie.'' Powiedział powoli. "Podobała ci się, czy raczej nie podobała twoja kara?'' Zapytał przez zaciśnięte zęby. 
''Jakiej odpowiedzi oczekujesz?'' Zapytałam, powoli odsuwając się od Niall'a 
''Nie wiem, dopóki nie odpowiesz.'' Skrzyżował ramiona i niecierpliwie stukając nogą czekał na odpowiedź. Oddychałam powoli, czując jak łzy napływały mi do oczu. Dlaczego mnie to bolało? Niall i ja nie jesteśmy ''razem.'' To że tylko to zrobiliśmy, nie oznacza, że mamy coś specjalnego. 
Czułam gulę formującą mi się w gardle, przełknęłam ślinę.
"Nie'' Odchrypnęłam cicho.
"Co to było? Nie słyszałem Cię?'' Pochylił się, jego twarz zbliżyła się do mojej.
''Nie!'' Wychrypnęłam głośniej. 
''Nie martw się skarbie, będzie lepiej.'' Powiedział po prostu. Zamknął przestrzeń pomiędzy nami. Pocałował mnie namiętnie, przygryzając moją wargę, po czym odsunął się.  
''Do zobaczenia jutro, kochanie.'' Mrugnął do mnie, następnie odszedł.

 O Boże, ale emocje wywołał we mnie ten rozdział ...
Zachęcam do komentowania <3 
Jeśli chcesz być informowana/y o rozdziałach
wpisz sie do Księgi Gości >>> KLIK

+ ZAPRASZAMY WAS NA NOWY FANFICTION O HARRY'M I LILI COLINS
Trailer I
Trailer II

22 komentarze:

  1. Kooochaaam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty ! czekam na nn ! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski <3 Czekam na to jak Niall zrobi się czuły i słodki w stosunku do Tali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski <3 Czekam na to jak Niall zrobi się czuły i słodki w stosunku do Tali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. <3 Boszkie to to jest <3
    PS . Geniuszu zrobisz mi tłoo na bloga ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Mówiła Ci że cudownie tłumaczysz? Nie? To już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Niall ma chumorki czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super czekam na nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie blogi *o*

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak się nazywa ten film z youtube? proszee odpowiedz na asku ♥ http://ask.fm/nieznajomaaaxDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest wspaniały jak zawsze :) Ale taki hmm ... Szczególny? Tak. Czułam się tak gsbhskbssjbs

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział :)
    I nie zrozum mnie źle, ale jak tłumaczysz z angielskiego to przy dialogach u nich daje się cudzysłów, a w polskim myślniki. Tu tylko chodzi o wygodę czytania.
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybacz ale nie rozumiem dlaczego ty dostajesz pochwaly za ten rozdzial skoro ty tylko tlumaczysz

    OdpowiedzUsuń
  14. omgomgomg <3
    świetne!
    bhjrdsxkvjsd, znów mi się włączył fangirling!
    -@luuuvmyswaggy


    www.teenage-dirtbag-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest świetne kochana !!! <333 pisz dalej ! Jak najszybciej nowy rozdział <33 mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach ? mój tt >>>> @1DRoozi
    i zapraszam na mój ff :) http://onedream-drugs-gangs.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam prośbę :D mogłabyś mi podać tytuły i wykonawców tych piosenek ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. co tu dużo mówić KOCHAM KOCHAM KOCHAM czekam na więcej już nie mogę się doczekać dodaj dzisiaj kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuper :D co ile wstawiasz posty, a raczej je tłumaczysz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tę blogi <3 jesteś niesamowita <3
    Masz ogromny talent <3 <3 <3 zazdroszczę ;___:
    czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ta książka się nazywa? Proszee powiedz :* Superr :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K